Nasze Szkolenia

Jak nie strzelić sobie w kolano – czyli o sztuce dobrego kierowania pracownikami.

Paweł, 37 lat, specjalista ds. obsługi klienta w branży reklamowej.
Od 7 miesięcy pracuje w Twojej firmie, a do jego zadań należy obsługa klientów VIP. Kilka dni temu przekazałeś mu nowe zadanie –
ma przygotować materiały reklamowe takie jak katalogi, ulotki, foldery.
Jesteś raczej zadowolony z jego pracy, choć pamiętasz, że w pierwszym miesiącu naraził firmę na starty.
Dzisiaj rano, dotarła do Ciebie pogłoska, że Paweł myśli o zmianie pracy i skarży się na wysoki poziom stresu w Twojej firmie.

  • Ile osób odeszło ostatnio z Twojego zespołu?
  • Jak często musisz zwalniać je sam?
  • Co myślisz, kiedy pracownik nie spełnia Twoich oczekiwań?
  • Co myślą o Tobie Twoi pracownicy?

Skorzystasz ze szkolenia, kiedy:

  • jesteś właścicielem firmy zatrudniającym pracowników,
  • jesteś szefem zespołu,
  • przygotowujesz się do roli menadżera,
  • wdrażasz pracowników,
  • jesteś pracownikiem działu personalnego,
  • jesteś szefem Pawła.

Nauczymy Cię:

  • jak unikać błędów, najczęściej popełnianych przez szefów,
  • czym jest prawdziwe motywowanie,
  • jak rozpoznać czego potrzebują pracownicy,
  • jak dać ludziom to czego potrzebują,
  • jak przydzielać pracownikom zadania,
  • jak prowadzić trudne rozmowy,
  • jak rozwijać pracowników.

Efektywność osobista – czyli o sztuce skutecznego zarządzania sobą

Prokrastynacja. Kiedy tylko nauczyłeś się wymawiać to słowo, zrozumiałeś, że opisuje Twoje życie w 100% – te wszystkie godziny, kiedy nie mogłeś ruszyć z miejsca, niezakończone sprawy i odłożone decyzje. Zrobię to jutro – myślisz, chociaż wiele byś dał, aby było to zrobione dzisiaj.

  • Jak wyznaczać priorytety, aby nie przeoczyć spraw najważniejszych?
  • Co pomaga, a co przeszkadza w efektywnej pracy?
  • Jak złe nawyki zastępować dobrymi?
  • Co robić, kiedy natłok obowiązków odbiera siły do działania?

Skorzystasz ze szkolenia, kiedy:

  • jesteś szefem zespołu, który nie zawsze osiąga swoje cele,
  • chciałbyś mieć większą kontrolę nad wynikami swojej pracy,
  • chcesz nauczyć się jak prowadzić swój zespół systematycznie i skutecznie,
  • masz dość pracy po godzinach.

Nauczymy Cię:

  • jak odróżniać zadania ważne od nieważnych,
  • jak planować pracę w czasie,
  • co robić na początku dnia, a co pod koniec,
  • co kradnie Twój czas i jak się temu nie dać,
  • z jakich narzędzi możesz korzystać, aby osiągnąć swoje cele,
  • jak pracować nad nawykami.

Asertywność szefa – czyli o sztuce dbania o siebie i innych.

Emocje w pracy… Prawdopodobnie każde szkolenie menadżerskie, które przeszedłeś uczyło Cię, że nie wolno ich okazywać. To w takim razie, co zrobić, kiedy w kontakcie ze współpracownikami odczuwamy smutek, rozczarowanie czy złość. Wytłumić i schować do środka? Czy wyrzucić z siebie od razu?

  • Jak wyrazić swoje emocje,
    nie krzywdząc przy tym innej osoby?
  • Jak pogodzić serce i rozum?
  • Jak działać w zgodzie ze sobą i swoimi uczuciami?
  • Jak nie zrażać do siebie innych?

Skorzystasz ze szkolenia, kiedy:

  • jesteś właścicielem firmy zatrudniającym pracowników,
  • jesteś szefem zespołu,
  • jeśli czasem czujesz, że postępujesz wbrew sobie,
  • jesteś pracownikiem działu personalnego.

Nauczymy Cię:

  • jak rozpoznać, kiedy ktoś przekracza Twoje granice,
  • jak bronić swoich praw,
  • w jaki sposób mówić nie,
  • co jest asertywnością a co jest manipulacją,
  • jak bezpiecznie dla innych wyrażać swoją złość i gniew,
  • jak przyjmować oceny i reagować na krytykę lub atak.